KUL

Det ar ju alltid lika kul nar det krashar. 
Kanns ju som att det inte ar nagon ide' att planera har, for planerna forsors ju precis nar man kan gladja sig at dem.

Nasta helg var redan planerad med Hanna och Pillan med skidskoaknings i Rockefeller, en svang till bibblan, sv. kyrkan mm. Men sa idag fick Hanna reda pa att hon jobbar hela den helgen. Det ar inte en san gang att foraldrarna ska ut lordagkvall, utan de ska till Florida. FLORIDA!? VEM FAN AKER TILL FLORIDA? Sa Hanna blir mer eller mindre fanglsad i huset. Jag orkar intee.. Extra trist da jag har tackat nej att aka till Philadelphia med Josse och Sanna samma helg. Det ar redan bokat och klart. 
Kanns ju sa onajs att det har ar min sista heelt lediga helg tills jag aker hem, och da ska den spenderas i Little Silver? Jag har ju ingen storre lust att ta in pa hostel och vandra runt sjalv i new york. 
Min dator har jag inte heller fatt. Suck..  Na, ar alldeles for trott for att det har inlagget ska sluta bra.

Jag orkar inte ens saga att solen skiner efter regn, men ja, man far val hoppas pa en stor sol imorgon da.
God natt.



Kommentarer
Postat av: hanna

du måste hitta på nått elli, med någon, i NY!!!

2009-01-23 @ 17:20:03
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0