LET ME PLAY AMONG THE STARS

Har nog haft i särklass den tråkigaste kvällen någonsin. Hela kvällen har varit ett enda väntande på att kusinen till famljen Amanda ska ringa, men telefonen har varit allt utom varm ikväll. Har verkligen hunnit fundera över det mesta med livet. Vad händer när jag kommer hem? ångest? kommer det bli bäst? vad händer under våren och sommaren? hur kommer det bli att träffa alla igen? kommer det vara annorlunda eller exakt samma? kommer jag trivas eller inte? tänk om det blir plattfall? plugga? jobba? vad och var? jag kan inte vänta med att åka hem, kan jag åka hem nu istället?

Ja.. Man bli ganska schizzo när man är med sig själv för länge. Tankarna är otroligt många och lika blandade.. Men som vanligt oroar jag mig för mycket. Såklart det kommer bli bra, men man kan inte undgå att undra en massa. Den som lever får se.

Har laddat hem Anna Ternheims nya (som inte är så nytt längre.. tydligen..) och fastnade verkligen för Frank Sinatras Fly Me To The Moon som nog de flesta artister har sjungit.. Jag tror att till och med jag sjöng den på lunchkonserten i Hersby om jag inte minns helt fel haha.. Oj oj. Anna Ternheims version är som ingen annans. När jag först hörde den kändes det sjukt skumt att höra en sådan version, men jag lovar.. den är grym. Ge den tre gånger :)

Trist bakgrund på videon dock, men fanns ingen annan på youtube.. Enjoy.



Anna Ternheim - Fly Me To The Moon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0