FINALLY

Well.. Som kanske nagra vet har min kara laptop packat ihop och det ar ocksa darfor jag inte har skrivit nagot har pa tva veckor. Just nu anvander jag en av familjens datorer, men jag hatar nar man inte kan skriva a, a, o. Ja det gick ju bra att skriva haha.
Mycket har hant sen jag skrev sist. Julafton, Nyar, New York med Hanna, skidakning med familjen mm. Finns ingen mojlighet att lagga in bilderna da det inte ar min dator, men jag lovar att visa lite bilder nar min kara dator ar pa plats igen. 

Ikvall ska jag och Josse ut pa stan for att ata gott. Kommer bli grymt trevligt. Imorgon ska vi vidare till Manhattan for att leta upp mysiga cafeer och andra platser som vi inte har sett tidigare. Givetvis blir det en titt in pa Urban Outfitters och American Apparel nere i SOHO :)

Nu ska jag ut i snon och hamta Josse :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0