FESTLIGHETER

JA visst, det blev en fet utgang pa Manhattan ihelgen. Det var Josse och jag som helt klart rojde sonder med Hanna och Pernilla. 
Vi fyra tog in pa ett hostel dar en grym forfest borjade. Alla lag vikta av skratt. Vi drog vidare mot Marquee och traffade tillslut  10 svenskar pa klubben vilket maste varit rekord :) Weo! Nar man traffar svenskar i USA kanns det som att traffa mamma och pappa ungefar.. Heh. Man bara alskar svenskar och Sverige. 
Sjukt kul kvall vart det med bade det ena och andra. Synd att en planbok kom bort dock. =/
Pa sondagen vaknade jag vid 9 am av att Pillan och Hanna fnissade hogt. Jag som hade skedat med Josse i nog det kallaste rummet, ville helst sova vidare. Kandes ju fan som att det inte fanns ett fonster bakom persiennen, sa kallt var det. Aja.. Battre lycka nasta gang.
Vid klockan 12 drog vi ut hungriga som vargar och tillslut blev det en riktig pizza (inget att jamfora med Gavvan, sry Adam). Efter en timmes svull drog vi vidare till ett svensk, litet cafe' som hette Fika. Underbart fint med semlor, grovt brod, svenskt kaffe och chokladbollar! Kandes som att jag var hemma! Vi hangde nog dar i saker 2.5h.. Inte konstigt att personalen ville ha ut oss.

Hade alldeles for kul for att vilja skjutsa gnalliga barn till skolan :P Ser redan framemot helgen om 2 veckor. Da blir det en hel helg i the city med Pillan och Hanna igen. Vi hade tankt att forsoka se lite turist-grejer som man maste ha sett efter att ha bott ett ar i nyc :P

Har som sagt inte fatt min dator an sa inga bilder har heller blivit inlaggda, men jag har iallafall en :)



Hanna, Pernilla, jag och Josse. Party party!

Har just kommit hem fran gymmet och klockan narmar sig 9 PM. Kollade lite klipp pa youtube och sa hittade jag ett fran nar Philip och Fredrik (100 hojdare) aker till Sala.. Haha..



Haha Fartish.. PRUTT. Typsikt mig att skratta sonder at sant dar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0