VÅR I NEW YORK?

Ja men jag kan ju inte bli lyckligare än när våren tittar fram. Igår spenderades hela söndagen i New York med Pillan och Hanna. Inget att skämta om att det var varma vindar och sol. Idag fortsätter värmen med hela 17 grader och jag bara älskar det :D Conversen drogs fram och jackan lämnades inne när jag och Faith tog en runda på Sunnycrest (gatan där vi bor) Även fast det ska snöa imorgon känns det som att våren redan är här. Man kan ju iallafall låtsas lite :)

Såhär glada vart vi när vi kom ut :)





Nu ska jag gå och göra lite lunch, sätta mig i solen och läsa min kära bok Gatecrasher.

So long.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud så skönt! Här i Sverige är det -3 just nu.. kl är ioförsej 22.50, men ändå! Det ska bli snöstorm imorgon :| kuuul...

2009-02-03 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0