SVERIGE

Ikväll har jag haft sällskap av käraste Josse. Det blev sushi, lite tv-tittande och massa prat som vanligt :)
Vid 22:30-tiden skrev Hanna på skype, "Elli! Sätt på kanal 13 snabbt!! Sagt och gjort. Både jag och Josse höll på att smälta när ett  program som liknar Nar&Fjärran visar ett reportage från Sverige! Nostalgi!

Fina fina Stockholm! Har ju nästan glömt bort hur fint det är på våren och sommaren. Längtar verkligen till en svensk sommar!

Här kommer lite sommarbiler från Adams land :)



Sleten jag och söt Petra avnjuter en frukost på verandan :)



Folket hänger på bryggan och jag bjuder på kräftor.



En klassiker :) Haha jag äälskar den här bilden. Jag, Petra, Björn och William.



När Piskarn blev Fiskarn, Petra och krocko (haha sry..)

Åhh.. Har så grymma minnen från alla resor till Adams land!
Dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0