SJUKT

Har ju gått och fått feber också. Ganska olämpligt om jag själv får säga det. Det kom från ingenstans..

På tisdagen rullade jag ihop en snöman (snowman på engelska, har ju ärligt talat glömt bort vad det heter på svenska?) I tisdagskväll var jag på spinningpass och på natten mellan tisdag och onsdag hade jag sjuukt läskiga drömmar om en galet stor bläckfisk som höll på att suga sig fast på mig. Jag badade i lakanen och var långt bort från Little Silver.

På onsdagen vaknade jag av att huvudet dunkade, inte helt ok. För varje rörelse jag gjorde trodde jag att jag skulle gå sönder. Jag kunde knappt röra mig pga av att lederna och musklerna hade tagit semester. Jag gick upp och sa något i stil med att jag nog måste ta tempen... Innan någon hann blinka deckade jag i sängen igen och somnade för några timmar till.

Så har det varit tills idag, torsdag. Feber på natten och nästan feberfri på dagen. Dock ingen större energi vilket har sugit för det har resulterat till att jag har legat i sängen och tittat i taket.


Här kommer lite uppiggande bilder från den senaste utgång :)



Jag och Hanna  under förfesten på hotellet (hostel?) :P



Josie och jag, Josie!!, Pillan jag och Hanna i taxin :)



...

Nu ska jag dra mig mot sängen igen. Det här med att sova börjar verkligen bli tråkigt.


Kommentarer
Postat av: petra

Snögubbe kanske :) haha

vi kommer verkligen behöva ha en snabbkurs i svenska språket innan jag får med dig hem..

2009-02-06 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0