SCNHÖ

Ja det kom endel snö här i NJ i tisdags. Det blev till att gå ut och leka i snön med barnen och deras kusiner.. Hm..



Det slutade inte att snöa tills onsdagmorgon och då minsann hade det kommit mycket!



Idag, söndag, kom värmen igen och vi hade 13 grader. Så sjukt skönt med värme.

Sitter för tillfället och kollar på Grammy Awards just nu, alltid lika kul att spana in vad alla kändisar har på sig :) Allt kommer säkert vara på förstasidan imorgon i New York Times :P

Har kollat hela kvällen på olika utbildningar som jag kan tänkas gå. Det fanns någon sociologi/psykologi nere i Lund som verkade intressant, sen såklart inredningsarkitekt här i Sthlm, och sen ett förberedande år på Beckmans för vidare studier inom design av något slag. Ska kolla upp lite mer om sjukgymnast osv. Det där med sociologi, det känns så beiget jämfört med designyrkena. Sitta i skolbänken igen när man kan skapa, forma och vara kreativ, men det är säkert intressant, sociologi alltså. Borde kolla upp ännu mer om vad man kan inrikta sig på när man gått klart de tre åren.

Panikar litegrann över vad som kommer hända till hösten, men om jag känner mig rätt styr jag upp något som jag trivs med. Och som Petra sa, bara man provar att gå åt något håll så.. Det visar ju sig ganska snabbt om man har valt helt åt helvete. Så sant så.
Mja, lite kvällstankar bara.

Nu vart jag trött.. Börjar nio imorgon, bara tre veckor kvar nu. Om precis en månad träffar jag min Petra igen :)


Kommentarer
Postat av: Petra

klok jag låter :)

snart ses vi igen.

love you

2009-02-11 @ 14:28:10
Postat av: Anonym

ett försenat hjärta från alla hjärtans dag:



<3

2009-02-15 @ 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0