SKÖN DAG

Naaaaat. Började med att klockan ringde 6:45. RÄTT trött. Hade bestämt mig för dagen innan att gå ut ur huset 7:30 eftersom att min lektion skulle börja 8.00. Aja. Fan vad rädd jag var när jag gick in i Brookdale College. Kändes som att jag skulle börja 1an liksom. Första dagen i skolan. Haha. Iallafall. Kommer in i ett rum som jag tycker liknar en cell. Det var fan inga Hersby salar med fin utsikt här inte. Inte ett fönster fanns i den här cellen. Man fick miiinsta stolarna med ett ännu mindre bord. Omg, tänkte jag. Tur som fan att man iallafall håller måttet till USAs collegestolar liksom haha. Sen kom läraren in. Gråare än väggen. Jävla trött kille liksom. Säkert passerat 70 år liksom.
Efter tre timmar slutade lektionen och så åkte jag hem. Hade två sköna timmar innan jag skulle börja jobba igen. De timmarna var typ de snabbaste i mitt liv.
Sen..
Köra Faith till gymnastik. Vänta i en timme. Åka hem. Pojkarna kommer. Hjälpa mamman med mat. Prata med mamman om dagen. Hämta barn utomhus. Äta mat. Bada Faith. Sitta här.
 
Pust och suck.

Trött.
Duscha.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Amandii

oj läskigt!

du kommer klara det där jätte bra som allt annat.

du är bäst systeryster!

2008-09-14 @ 15:48:48
URL: http://amandasida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0