SEGASTE

Åh. Klockan är bara 3:30. Vaknade 7:30 imorse. Blir så trött på att jag alltid vaknar tidigt även fast man kan sova längre. Jobbade från 9-11 och sen åkte jag till banken. Det blev en tråkig (!) runda på mallen. Sen åkte jag bara hem och pustade åt den här dagen.
Det måste ju vara årets tråkigaste dag. Josse jobbar, Tina är i nyc med sin familj, Andrew jobbar och Amanda hänger med en kusin som är på besök. Hanna och gänget ska ut på Manhattan idag, men givetvis ska jag jobba ikväll.

Tänkte att jag kanske kunde hitta min väg ner till stranden med det är bara 22 grader och de sa att jag skulle freeze your ass of om jag drar dit. Har hängt i solen och svettats ett tag nu men även det har jag tröttnat på. Kanske blir imorgon, det utlovas varmare vindar. Förhoppningsvis får jag tillbaka min bränna.

Eftersom att jag är ledig på fredag blir det liksom som att jag har en dag för mycket helg. Jag är van vid fullt schå så nu är jag sjukligt uttråkad. Suck. Ska väl gå till gymmet i min ensamhet och ta död på lite energi.
Hoppas att eran lördag har varit roligare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0