HETS HETS HETS

Stressiga dagar lämnar jag nu bakom mig. Känns som att jag bara flög som en vante åt höger och vänster här i New Jersey. Igår var det nog ändå värst. Hade ställt klockan på 6:45, börja jobba 7.00. Pojkarna åker 8.00 till skolan. Faith är kvar hemma. Försöker göra klart det sista på scrapboken till designlektionen som skulle vara på kvällen. Får i panik och på endast 8 minuter (istället för 15 min) köra Faith till dansskolan, då mamman ringde att hon inte hann hem från jobbet. Sitter där och är stressad över hur fan det ska gå på presentationen på lektionen senare. Mamman sa att hon skulle möta mig på dansen klockan 12. Hon kom klockan 1 :P Bra, kul, skön planering.. Hmpf.

Drar en snabbrunda till gymet där jag träffar Josse som verkar precis lika stressad. Spring spring spring. Sen gasa fort som fan hem för att rätta de sista felen på min scrapbok text. Skriv ut. Springa till duschen. Springa ut. Lunch? Åh nej, jag är hungrig. Klockan var vid det här laget 2:45. Hade blött hår, hungrig som en varg och skulle börja jobba 3:10.
Barnen kommer hem. Föräldrarna kommer hem och drar iväg lika snabbt till ett möte. Klockan hinner bli 4:55 och jag måste dra till skolan. Inga föräldrar hemma så jag skickar över barnen till mammans syster. Så så, gå nu.

Går ut och väntar på att Tina ska komma och hämta upp mig. Sen bär det av mot skolan och scrapbok representationen. Pust suck hjälp.
Nåja det går iallafall bra för oss båda tillslut och när vi lämnar lektionen vid 9.00 känns det som att jag är 5 kg lättare.
Kommer hem, föräldrna är inte hemma och jag jobbar lite igen. Lyckas sätta på något gammalt avsnitt av Greys Anatomy, Adam och Petra, varför jag aldrig sett det för?? Ni har ju haft maraton och grejer, men jag har alltid tyckt att det verkar botten. Aja. Bra var det iallafall.
Föräldrana kommer hem 11:45 och vid det laget var jag d-ö-d.
Somnar på typ en sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0