HELG

Den går alltid så snabbt.. Helgen alltså. Eftersom att barnen har börjat skolan så har jag börjat få ledigt på fredagar, nice :) Det gör att helgen blir lite längre iallafall. Skönt. Idag, lördag har jag försökt att få Interior Design läxan gjord. Kom dock bara halvvägs. Sen hade min gata ett såkallat block party så jag jobbade från klockan 4 pm. Hela gatan var inbjuden på fest med band, balonger och typ 17 kartonger pizzaaa. Så himla amerikanskt hela grejen.. Feel good party typ. Såg nog den fetaste killen någonsin. Stackarn, har var nog bara 13 bast. Efter typ 2 timmar började det regna. Som tur var, var Tina med. Annars hade jag nog avlidit på plats.
Imorgon ska vi in till Manhattan igen. Det ska bli 31 grader och jätte kvavt, svettigt.

Nighti


Kommentarer
Postat av: Amandii

haha ojoj 13 bast.

saknar dig ! <3

2008-09-14 @ 15:46:56
URL: http://amandasida.devote.se
Postat av: Tina

haha . fíxa lite saker på datorn? blogg är vårt liv :)

2008-09-15 @ 03:43:10
URL: http://johanssontina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0