SJUK/SICK

Åh. Vaknade imorse med en massive förkylning. Halsontet är fan ett av de sämre, huvudet dunkar och känns som att jag kan sova hela året ut. Klockan är nu 6 på kvällen, har sovit sen 3.. Känns inte som att jag kan få mera sömn just nu. Hela släkten är här känns det som och det låter ju som en hel elefantjord.

Idag åkte även Tina hem. Alldeles för sorgligt. Hon avbröt sitt år här pga av hemlängtan.. Jag kan förstå henne ibland. Det är inte OK att vara sjuk i en barnfamilj, så just nu skulle jag inte heller banga att ta ett plan hem så att man kan sova utan att bli väckt 700 gånger.

Jag ska väl ta en dusch eller liknande. Vi får se hur långt jag kommer.
Hoppas verkligen att din dag hemma har varit bättre en den här.

Lyssnar igenom Norah Jones album.. Lugnt och skönt :)



Norah Jones - What Am I To You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0