AND SHE FINALLY CAME

Ja! Vilken lycka. Äntligen får jag träffa min älskade Petra. Eftersom att jag jobbade förra tisdagen när Petra skulle komma, blev det så att hon fick ta tåget till LS från Newark Airport. Stressade sönder och körde alldeles för snabbt för att hinna i tid till tågstationen, kom som vanligt typ 10 minuter för tidigt. Längsta 10 minuterna någonsin, hade nästa hunnit bli nervös.. Löjligt.
Tillslut kom hon av tåget, och där var hon, min Petra. Lika fin som alltid. :) Det var precis som att man har tänkt sig att det skulle bli, precis som vanligt.

Vi dumpade alla saker hos mig sen åkte vi ett varv och jag visade runt i min nya hemstad. Sen blev det sushi och starbucks i Red Bank. Vi hade så mycket och prata om, det var så bra och så kul. Kändes som att vi nästan aldrig kunde sluta skratta, lyckan över att vi faktiskt har träffats igen efter 6 månader var ju enorm.



Petra i "Groven"..



Glada tjejer :)



Visar runt i området. Petra gillade inte namnet som min bil, Bettan, hade fått. Den heter nu istället Waxxie. Tönt.

Efter många oberättade historier och höga skratt somnade vi som stockar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0