PACKA

Jag vill börja med att säga att min kära dator packade ihop i förrgår. Därför jag inte har skrivit här. Den startade efter två sek, men sen la den av som om den inte orkade med pressen att starta sig. Efter många om och men lyckades jag iallafall starta stackarn utan batteriet i igår kväll. Vilken lycka.

Pust och suck. Det är dags att börja packa väskan inför Miami. Vi åker lördagmorgon 4:15 på morgonen (jätte tidigt med 3 barn). Det kommer ju bli katastrof i sig. Nåja, vi kommer iallafall ha det varmt och skönt. Vi kommer att börja resan i Disney Land och efter tre dagar åka vidare till Miami Beach. Skönt!

Men nu sitter jag här med det stökigaste rummet jag någonstin haft och en tom resväska. Jag får sätta på lite städmusik så att jag får bort röran och sen börja packa väskan.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0