KALL DAG

Hua hua. Idag var det kallt här. Tror att det var runt 13 som kallast. Varmt och skönt i solen dock. Har hört att Sverige åkt på en riktig kallfront. Trist =/

Drog till gymmet vid 11am och sen träffade Tiny vid 1pm.  Det blev lunch på wholefood. Gott :) Sen blev det kaffe på starbucks i Groven. Tittade lite i affären och så, har ääntligen hittat ett par jeans som jag gillar. Det tog fan ett halv år.

Om två veckor sitter jag på ett flyg ner till Miami med familjen här. FUNKAR. Ska bli otroligt skönt då det är runt 30 grader där nere. Elle!! We are going back to the summer! Isn't it awsoome?? Sa mamman.

Har ju stora problem med håret. Det var ju inget annat än windy idag, måste styra upp hårspray och sånt. Blev bara en mess och ännu en gång kände jag mig som en pojke.

Klockan är 9:35pm. Vad ska man göra? Har ganska tråkigt, borde kanske sova. Min fot värker dock =/ Jag ska dra mig.. Titta lite tv kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0