HALLOWEEN

Givetvis har även Halloween tagit fart här i New Jersey. Det är precis som i filmerna. Första tecknet jag såg av Halloween var förra helgen. Lugn. Det är liksom 3 veckor innan det är självaste Alla Helgons Afton. I Sverige sätter folk fram en pumpa eller två några dagar innan. Grejen är, att här är det ingen liten pumpa vi pratar om. Tog mig ett varv runt i området och tittade på Halloween-utsmyckningarna som om det vore NK:s julskyltning.





Gick förbi det här huset och undrade vad fan det var som hängde från trädet. Ett jävla lik? Börjar ju undra vart man har hamnat..



R.I.P. haha.. Spindelnät och skit..



Gick i trött takt förbi det här fönstret och tittade snabbt till vänster. Vad fan var det jag såg?? Ett jävla skelett i spindeldress?
 

 
Mitt hus.. :) De tyckte väl som jag, lagom är bäst. Hehe. Dock har några pumpor och annat trassel tillkommit.

Nu ska jag sova. Klockan är bara 9:40 pm, men är så sjuukt trött.

So long.



Kommentarer
Postat av: Pappa och Amanda

Men herregud hahah!

Ska du vara haloween spöke på varandan för grannarna/ pappa

massa pussar!

2008-10-22 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0