FENG SHUI

Pust. Sitter här och fixar mitt designprojekt. Den här gången ska jag skissa fram det viktigaste på två bilder, en residental och en commercial, som jag ska välja. Har valt ett kök som residental och en bar som commercial. Sitter och tvekar om jag ska ta min feng shui-bild istället för barbilden. Blir dock svårt att skissa fram den positiva energin i feng shu-bilden.. Hm..



Feng Shui - Its essence is the art of placement or arrangement of objects within a space to create a flow of positive energy and achieve harmony.

Känns ju som att jag borde sitta i det där rummet och få fart på positiva energi och finna harmoni. Känner mig lite smått stressad över hela projektet, och något flow i positiv harmoni känns just nu ganska långt bort.

För övrigt är min kära Petra här. Vi åker in till manhattan ikväll igen för att ännu en gång smaka på manhattans uteliv.
Lägger upp flera bilder när mer tid finns. Här kommer iallfall en. Denna är ifrån ett roofparty :)



So long my friends.




Kommentarer
Postat av: Amanda

fattar så mycket, feng shui!

2008-10-13 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0