WELCOME TO MIAMI

Har nu packat väskan tillslut. Klockan är 23:37 och vi ska åka 4:30. Kommer nog få tillräckligt mycket sömn :P Inte.. Jag och Josse hade iallafall en grym middag ikväll men prat om allt och inget haha.

Tänkte lägga in en musikvideo om Miami och tänkte först på Will Smith - Miami. Sen tänkte jag att det var trist, men så såg jag viden HHAHA. Ett skämt ju... Så jag var tvungen att lägga in den här :D Haha.



Party in the city where the heat is on.. Haha. Hur gick det där då?

Well. Ska bli sjukt skönt att dra til värmen. Kommer dock inte att skriva något här då jag lämnar datorn hemma. Kameran kommer att användas flitigt så kommer att lägga in endel bilder när jag kommer hem :)

Ha en skön vecka kära du.


Kommentarer
Postat av: Hanna

det är bra, men inte sådär bra den här tidpunkten :P

2008-11-03 @ 01:26:32
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0