WE POP CHAMPAGNE OHH

Ihelgen hängde jag på Manhattan. Jag, Josse och Hanna hade bokat ett hostel (ett trött sådant..) och där höll vi till. Det blev EN DEL shopping och en ösig utgång. Under kvällens utgång spelades Ron Browz ft Jim Jones - Pop Champagne ett antal gånger. Så det blev ju utan tvekans kvällens-sång trots dess otroligt dåliga text. WE POP CHAMPAGNE OHH var inte så svårt att sjunga.. Haha..



När vi kom in till Manhattan var det så dimmigt och disigt att man inte ens såg empirestate. Ser lite creepy ut på bilden, den bara försvinner upp till ingenstans.



Josse, jag och Hanna på vårat inte alltför fräscha rum hah..



Josse och Hanna, Jag och Josse påväg i regnet mot klubben :)



Mamma och pappa.. Det är såhär det går till.

 

Hanna, Josse (oslagbar bild haha) och jag..



:)



Det blev glass som fyllekäk. Inte bästa käket jag har haft efter en utgång, men gott var det givetvis :)



Frukost dagen efter.. Hyffsat trötta.

Sen bar det av mot Brooklyn och secondhand-affärerna..



I Brooklyn på Buffalo Exchange och Beacons Closet.

Jag tror att det blev lite av det ena och andra för oss alla. Efter Brooklyn åkte vi tillbaka till Manhattan igen för att fortsätta shoppingen på Amercan Apparel, Forever 21, H&M och Marc Jacobs.

Nu ska jag åka och köpa lite nya pennor till min designkurs.

So long


Kommentarer
Postat av: Hanna

SLITET! mitt hår var inte okej :P

2008-11-19 @ 16:33:45
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com
Postat av: lillasystern

haha, mamma o pappa det är så här det går till.. skönast tss

gud vad kul ni verkar ha haft! Längtar också tills jag blir stor :P puss saknar dig

2008-11-20 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0