SILVER BAY

Har haft ett par mörka dagar här i USA. Allt blev bara tröttsamt. Så jag hade noll lust att skriva något här. Har haft tre otroligt roliga men dock så hektiska helger så jag pustar ut från allt denna helg. Har iallafall pratat med nära och kära så känns just nu som att jag är påväg upp från mörkret igen. Typiskt mig att se allt i svart och vitt. Ingen gråzon här inte..

Här kommer iallafall lite bilder från förra helgen när jag var på en skola i New York.

Some pics from last weekend..



Haha.. Some of the people at school that turned out to be the funniest group ever :P



Swedes, me and Bertha..



The first snow.. :)

Had an awsome time with u guys. Hope to see u soon again, prob in nyc partying ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0