ZHE HOUSE

Pust idag är jag tröttare än tröttast. Galet regn utanför fönstret så jag håller mig inne idag.

Igår var det dock bästa vädret. Jobbade bara två timmar på morgonen och hann ta lite kort på huset och så åt er.


Baksidan av huset, köket, ute :)



Världens skönaste plats. Igår kväll satt vi här och drack lite vin och pratade om allt och inget :) Varmt och skönt ända in på nattkvisten.

Efter att jag tog lite bilder och fått nog av solen drog jag mig undan mot shoppingcentret.



Lyckades matcha allt i ljusrött. Gillade klänningen så mycket, den var fin och såg glad ut. :)

Nej nu ska jag ta tag i denna bistra dag. Ta en promenad i regnet eller så. Inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0