@ THE BEACH

Ihelgen har Emma från Brooklyn varit här och hälsat på. På lördagskvällen var det ruttet väder så vi satte oss i biofotöljen och såg What Happens In Vegas med Ashton Kutcher och Cameron Diaz. Hm gillade den inte så mycket =/ Ganska vanliga amerikansk film.. What Happens In Vegas liknade Made Of Honor JÄTTE MYCKET och den såg jag bara någon dag innan, plus att den också var bättre  :) ..

På söndagen bjöds det på vackert väder. Vi började dagen med ett stycke brunch som var SVIN DYR. Vi käkade som aldrig förr, och när vi fick in notan, åt ännu mer! :) Haha! Efter att ha ätit i två timmar, drog vi oss mot stranden där vi mötte upp resten av gänget. De hade picknick och filt och grejer, så det blev en låång eftermiddag på stranden. Det tackar jag inte nej till. Timmarna gick och vid kl 18 skulle Emmas tåg gå.





Idag, måndag, har jag, Mamma C, lilla F och S varit i Brooklyn. C skulle klippa sig hos någon special special hair dresser.. Jag och barnen hann göra MYCKET på tre timmar... Gå till parken, leka konstig lek, lära dem sten-sax-påse på svenska, cykla, ta av och på hjälm 925309845 gånger mm mm.. Tillslut kom vi hem till kära (!) Little Silver. Jag slutade runt 16:30 och bestämde mig för att ta en välbehövd springrunda. Efter att ha kubbat i tio minuter fick jag sån jäävla håll så jag var tvungen att stanna och gå resten. Man känner sig så skyldig på nått sätt när man GÅR med JOGGINGKLÄDER. Känns som att alla som åker förbi säger LOOSER. Haha. Helvete.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Elvira

Hahahaha ja vet!! så känns det! men du det var hurtigt av dig å ta sig ut och springa..

saknar dig!

xxx

2008-05-09 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0