SHYAMALAN

Hu.. Blev nästan mörkrädd när jag satt där på biosallongen. En ny film av M. Night Shyamalan har premiär fredag den 13 juni. Fredag den 13, skrock, kom och hjälp mig!! Filmen heter The Happening och verkar vara den mest psykade och läskiga film ever. Har sett nästan alla hans tidigare filmen och de har ändå varit okej, men trailern till den här filmen gick inte ens att titta på. Som många vet är jag mycket lättskrämd, inte en chans att jag kommer att se den här filmen. Kommer ju vara paranoid resten av mitt år här..

image19

We've Sensed It. We've Seen The Signs. Now... It's Happening.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-05-05 @ 06:22:05
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0