SHOPAHOLIC 1

I söndags var vi bra trötta efter den långa natten på Manhattan. Eftersom att vi kom hem typ 8 på morgonen sov vi först till klockan 12 för att sedan åka iväg till ett shoppingcentrum som ligger ungefär 10 minuter från mitt hus. Det blev ett låångsamt besök men dock så många inköp gjordes :) Hittade en bikini, skor, solglasögon till lilla F, tunika och så..
Efter det köpte vi oss en bagel och drog ner mot stranden. Vi hittade något ställe som jag aldrig tidigare varit på där man kunde se manhattan, ganska häftigt tyckte jag :) Det blev dock ingen solning, eller ätning för den delen heller på stranden.. Vi höll ju på att blåsa bort, så bageln avnjöts i bilen istället. Har hittat en jätte god tonfiskblandning som dom lägger i bageln. Har aldrig varit ett fan av tonfisk tidigare, men den är ju bara för god.


Tror att man kan skymta lite byggnader i bakgrunden. Stranden. Hungrig Hanna hugger i!

På kvällen var vi bara hemma hos mig, tog det lungt och somnade till en film.


Kommentarer
Postat av: Hanna

aej men seriöööst. fyfan. jävla luffare! ha ha

2008-05-23 @ 05:52:16
URL: http://tvelve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0