MADE OF HONOR

528925-21

Kom just hem från bion.. Igen.. Såg filmen Made of Honor den här gången. Rätt bra film men dock så amerikansk :) Skulle säga att historien har man sett tidigare på film. Kille ♥ tjej. Hon gifter sig med annan, han vill vinna henne tillbaka.. osv :) De flesta av er känner nog igen Patrick Dempsey från Greys? Handsome! Tjejen spelas av Michelle Monaghan som tydligen (!) varit med i Boston Public, lite kul då jag satt som klistrad framför denna serie efter skolan.. Inte på tal om Sunset Beach haha herre gud.

Mitt internet verkar ha packat ihop, därför jag inte skrivit här på ett tag. Min vecka har varit en arbetssam sådan. Idag är det fredag och jag bara njuter av att inte göra något faktiskt. Antar att ni har fullt upp där hemma med både skivor, jobb och annat ;)

Imorgon kommer Emma från Brooklyn. Vi ska försöka ta oss ner till stranden med lite picknick, hoppas att vädret tillåter. Hörde om att våren har kommit till er på riktigt, skönt :) Läste om snön som kom helt oanmäld runt påsk, KUL.


Aa.. Ska röja upp i mitt rum, har blivit sådär stökigt igen som jag hatar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0