FREDAG

Härlig dag. Inte........... Regnet bara öser ner här i Little Silver. Till och med mina vindrutetorkare på bilen fungerar för att det regnar så mycket. Hm.. Jag avundas erat varma väder som har smygit sig på.
Längtar alltid hem när det är dåligt väder. Men mamma C märkte att jag inte var på humör, så hon gjorde mig lite Glückstee (lyckote). Jag blev på bättre tankar. :)

Ska precis åka iväg till Caroline och äta middag med henne och Bertha. Det ska planeras lite inför imorgon. Vi ska till New York på en party cruise (!) i Hudson River. Tanken är att vi ska ut någonstans sen. Vi får se hur allt går.
Nu ska jag prova allt jag ska ha på mig.

So long


Kommentarer
Postat av: Hanna

ha ha ha igår hade dom 5 grader i karlskoga och snö i typ dalarna så sverige är tillbaka i sitt rätta jag ;)

2008-05-17 @ 13:15:46
URL: http://tvelve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0