VAMOS A LA PLAYA

Weho. Äntligen helg.
Slutade tidigt idag och om en sekund ska jag ner till stranden. SKÖNT! Det är inte bastuvärme idag utan runt 28 grader. Tidigare i veckan har det varit runt 35 grader och kvavt som in i helvete. Kändes som att man nästan inte kunde andas. =/

Nåja. Ikväll ska vi kolla på The Hulk som har premiär. Haha, fråga mig inte varför jag ska se den filmen. Jävla Hulk liksom.. Imorgon bär det av mot six flags (typ som Liseberg..) med Amanda, Andrew, Bertha och Caroline. Det blir först ett stopp på en fet outlet och sedan vidare till six flags. =)
Familjen är borta hela helgen hos mormor, ganska skönt. De har varit en vild vecka inomhus vill jag säga. Utomhus är det alldeles för varmt för barnen, dohhh.

Hoppas att era skolavslutningar blir trevliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0