SVETT

Kom just hem från en promenad.

Alla har sagt, OH MY GOOD, ITS GOING TO BE HOT ON SATURDAY!! Jaha ja. Men hot hade vi det i Sverige också. ICKE. Kom som sagt just hem från en promenad som nog var den värsta ever!!
Herre gud haha. Det är 34 grader här, löjligt varmt. Eter att jag hade gått i tio minuter ångrade jag mig så mycket att jag ville vända om hem, men jag tänkte att det nog skulle bli svalare om jag gick närmre vattnet, det var fel tänkt. Efter en halvtimmas gång var jag tvungen att ta av mig hörlurarna. Det fanns annat att koncentrera sig på än att gå i takt till musiken nämligen att överleva färden hemåt.
Det var hemskt. Aldrig mer.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan vidare ut i trädgården. Min familj ska ha ett huge party för mormor och morfar som firar 50 års jubileum i giftermål (eller vad det nu heter på svenska). Vi kommer ju avlida där ute i 35 graders värme. Laddar kameran så att ni ska få se hur det går till.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Inga jäävla skämt alltså. Någon sa att de ska bli uppåt 100 degrees imorrn :S ha ha.

2008-06-08 @ 16:44:14
URL: http://tvelve.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kul o läsa Elli, har lyckats haxa mig in på bloggen! Frågan är vem det är som är hot egentligen? Vädret eller du? I know

2008-06-10 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0