ORKA

Visst har våren kommit hit, det var längesen nu. För två veckor sen kom sommarens värme. Men samtidigt som den härliga grönskan kom, kom även pollen.
Nu har jag, 20 år gammal, gått och blivit allergisk mot pollen. Orka den. Allt bara rinner och det suuger mer än någonsin. ITCHY.  Trodde till en början att man föddes med allergi, men kom snabbt på att så var sanningen ej. Hoppas starkt på att pollenallergin är horrible this summer, som dom säger här.

Tog en sväng till pharmacy med min nyfunne vän Andrew (kusin till familjen) för att köpa mig lite medicin :) Sen tog vi en promenad här i Red Bank. Härligt.

Kom på i bilen på väg hem att jag varit borta i tre månader idag. TRE MÅNADER. Herre gud, här flyger tiden iväg.


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh grattis och välkommen in i klubben! så underbart, INTE!!!

2008-06-04 @ 18:10:02
URL: http://tvelve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0