INCREDIBLE HULK

Jo visst är det sant. Jag har sett filmen....

Den hade premiär här i fredags, så jag och Andrew gick och såg den. Vi kom så klart JÄTTE sent, så vi satt typ bakom filmduken kändes det som... Första raden, ja visst. Fick skön nackspärr.

Jag vet inte om jag skulle rekommendera den till er som gillar samma filmer som jag gör. Tyckte inte att den var så mycket att hänga i granen. Hade i och för sig iingen aning om vad den handlade om när jag gick in i salongen, vet inte, kanske skulle varit bra att veta bakgrunden iaf..
Andrew sa iallafall att han tyckte att den var mycket bättre än den tidigare versionen som tydligen söög. Kanske helt enkelt är en killfilm, men jag brukar gilla typ batman, spider man och alla de där. Men den här, nej, det blir inga pluspoäng..



Haha var tvungen att lägga in den här bilden. Han ser ju inget annat än hemsk ut. Omg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0