TORSDAG

En vanlig torsdag skulle jag säga. Vaknade 7:30 (började 7:30=försov mig) men jag var snabbare kvick så det var nemas. Mamma och pappa åkte till jobbet, så jag gav barnen frukost. Sen var det dags för lite summer homeworks, byta om, gå ut i hettan och leka lite på swing setet. Sen åkte vi till stranden eller beachcluben som de säger här. Det bjöds på strålande väder fram till fyratiden då det blev molnigt. Rätt skönt.. Somnade på solstolen.. Slappt..
Vi kom tillslut hem vid klockan sex. Pratade med en ny tjej här från Sverige. Tina heter hon. Vi bestämde att vi skulle ta en middag i mallen. Trevligt. Hittade som vanligt något på Forever 21 och denna gång blev det en kjol, ganska söt :)

Nu är klockan.. 22:59.. Haha..

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0