ORKA

Åh. Efter att jag slutat jobbet idag åkte jag till Brookdale Collage där jag ska plugga i höst. Tänkte att min registration skulle gå på 15 minuter. ICKE. Det börjar med att jag står i fel jävla kö. Så jag får börja längst bak ännu en gång. När jag väl kommer fram går det bra med papperna, sen säger tanten att jag ska betala 25 dollar i en annan kö. Så ännu en gång ställer jag mig längst bak. När det var klart är det dags att gå tillbaka till kö nr 1. En jävla massa köer. Du det saknas några nummer här. Ställ dig där borta och fyll i dem, sen kan du komma tillbaka hit. Jaha..
 
Jag ringde Andrew, för inte fan kommer jag ihåg de där speciella nummerna. Tur nog så mindes han dem. Iallafall, kändes som att jag var någon slags boll som tanterna kastade fram och tillbaka. Nu var jag klar och gick tillbaka till kö 1. Oh oh.. Looks like one of ur classes allready is closed. Im sry. U can check on internet or in this book for another class. Vaa.. Closed? Jaha....? Tänkte att det nog menades med att klassen redan var full och den sög. Min kära interior design (typ inredningsarkitekt liknande som jag förstått) class var full. Just den som var roligast..

Suck. Jaha.. Jag letade i boken och på internet i typ 70 år kändes det som. Fy fan. Det slutade med att jag helt uppgivet ringde till min host mum C. Hon sa att jag skulle registrera mig för de andra kurserna iallafall. We can figure something out at home Elle..
Nåja sagt och gjort. Satte mig efter 2½ timmar i DEN SVETTIGASTE bilen och åkte hem. Och nu är jag här. Börjar jobba om 22 minuter och jag har inte ätit middag. Grattis.

Hoppas att ni där hemma har haft en bättre dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt värre :/

2008-07-24 @ 20:32:09
URL: http://amandasida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0