INDEPENDENCE DAY

Ja.. Igår var det 4th of july eller Independence Day som de säger här. Efter att ha jobbat en stund på morgonen åkte jag och Andrew ner till Chris sommar hus. NICE. Vilket jävla bygge. Huset låg om inget annat på vattnet med två stora jetskis och feta båten. Vi körde några olika öllekar (detta är annat än de vi har hemma vill jag säga). Ganska roliga förövrigt.. Jag ska visa när jag kommer hem.
Iallafall. Vi börjar där med öl (ja, jag drack öl) och barbeque. Vid åttatiden rullade vi vidare till en hemmafest hos någon tjjej som hette Allie och som förövrigt visade sig vara riktigt otrevlig. Det var inte en oskön blick hon delade ut till oss alla hehe. Det blev mer öl och jag trodde att jag skulle snart skulle sprängas. Fy fan, öl kan verkligen vara äckligt. Warice, en trevlig kille från Yale, blandade en drink som liknade de vi har hemma. Det blev riktigt trevligt tillslut och runt 1:30 åkte vi hem.



Jag, Andrew, Chris, Party...................



Kevin, Jag, Andrew och Chris. Ölleken....



Warice!!

Jag är trött och seg idag pust. Man ångrar alltid att man inte tog flera foton. Well..


Kommentarer
Postat av: petra

va söt du e elli! saknar dig.. får träffa dig snart!

2008-07-08 @ 12:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0