FAITH

Hahaha. Min lilltjej heter då Faith. Idag när vi satt och åt middag höll pojkarna på att rapa som vanligt.. Föräldrarna hatar det och barnen gör det endast för att irritera ni vet. Hehe. Efter att pappan har fått utbrott nr 3 på dem, verkar det som att de faktiskt skulle sluta med raparna.
Det blir tyst ett tag och sen kommer jordens jävla jätte rap från lilla Faith (4 år) RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!!!! Och så tittar hon as nervöst på alla och viskar, excuse me..
Det blir så jävla skum stämning och blicken Faith hade när hon klämde fram den, var nog det bästa jag har sett på länge, så jag började AS garva. Jag kunde liksom inte hålla mig.. Rätt ut bara. HAHAAHAHA. Faith såg jätte rädd ut men samtidigt sjukt förvirrad eftersom att jag började skratta som fan. Jag skrattade och skrattade, ren lycka var det. Pojkarna var tysta, pappan var tyst, Faith var defenitivt tyst men mamman skrattade efter en stund hon med. Skrattade precis som jag. Alla tråkiga stunder från dagen var som bortblåsta, lyckan över att min familj snart faktiskt kommer hit och att hela USA-resan har ordnat sig så bra bara gjorde så att jag skrattade mer och mer. :)



Sötaste flickan.

Nu när jag sitter här i mitt rum och skriver, känns det som att jag fortfarande kan börja skratta igen. Lika mycket. Hoho.

Hopp in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0