FABOLOUS

INTERNET. Oskönast i hela stan. Det har varit oväder (!!!) här och internet i hela Little Silver har varit nere. Har därför inte kunnat skriva här.

Har haft en otroligt skön helg iallafall. I fredags var jag vara hemma med mig själv. Ni vet en sån kväll som man inte har alltför ofta. Tog en springtur och hoppade in i duschen. Sen gjorde jag en kopp te och kollade två avsnitt House. Omg. Grymt jävla bra är det.
Gick och la mig vid 12 för att sedan gå upp 9:15 (!) för att gå till stranden med Amanda (kusin till familjen). Tänkte först att det var helt stört att dra till stranden så tidigt, men när vi väl kom dit var det bäst. Där det gång på gång brukar vara fullproppat, satt nu vi och ett annat par. NICE var ordet.
Vi satt där och tryckte tills klockan var fyra. Då satt vi och trängdes med alla från New Jersey kändes det som. Vi begav oss mot Pier Village (ett nytt och hippt ställe precis vid vattnet med massa affärer och resturanger). Hittade en fabolous dress. Haha.. Fabolous, bästa ordet.

Nåja, efter den lilla shoppingrundan drog vi hem till Amanda för att duscha mm. Vi hade bokat tid för att make our nails. Haha.. Hon blev sjuuukt förvånad över att jag aldrig har fixat naglarna hos en professional. Sagt och gjort. Efter 1½ timme gick vi ifrån stället med glänsade naglar. Herre gud. Haha. Måste faktiskt skratta lite..
Vi åkte hem till Amanda och åt lite middag. Sen kollade vi på SATC- filmen ännu en gång. Den är väl för bra.

Pust. Nu måste jag iväg på ett jävla aupair möte. WATER SAFETY. Yes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0