SCHOOL IS OVER

Jaa.. Nu var skolan over har for min del. Intro to Interior Design (som inte var intro..) var sjukt kul, larorikt och allt sant men heelvete vad mycket plugg. Nar jag signade in till skolan var det iingen som sa nagonting om att denna kurs skulle vara VALDIGT intensiv och att det kravdes mycket fritid for att gora klart alla boardar till alla redovisningar. Naja.. Nu ar det over och just nu kanns det som att jag kan bestiga berg efter att ha tagit den dar kursen.. Jakla stress med att jobba 8-17 och sen dra till skolan. Nej det gillar vi inte..

Som ni kanske marker skriver jag inte pa min dator. Den har for tillfallet packat ihop och ar just nu pa lagning. Jag ber till gudarna att den ska bli bra utan storre problem.

Jag hittade nog det basta klippet nagonsin pa youtube. Holl pa att garva sonder efter att jag kollat pa det typ 16 ganger :D Hahaha...



Sunes Sommar.. Haha.. Wiener Broadds!

Nu ska jag slanga mig framfor TVn och skratta at att det redan ar 20 december. Imorgon blir det till att springa efter klappar pa stan. Har som vanligt varit as planerad och kopt alla julklappar i tid... NOT...


Kommentarer
Postat av: Malin

Såååå kul, sååååå sommar och såååå svenskt! HAHAHAHA :D

2008-12-21 @ 06:16:23
URL: http://marklundmalin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Elli, det var ju faktiskt förra året du skrev senast. Skärpning!

<3

2009-01-03 @ 22:07:03
URL: http://amandasida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0