I FOUND SWEDEN

Under hela året har jag och Faith pratat om att hon ska komma och hälsa på mig hemma i Sverige. Sen så en dag när vi pratade om det igen såg hon så ledsen ut och sa..

- But Elli.. How can I go to Sweten? (hon säger alltid sweten istället för sweden hihi)
- Faith.. What do you mean?
- I mean.. How can I go to Sweden when I don't know the way?
- Hm... Maybe I can make you a map? What do you think?
- Oh.. Yeah.. You can make me a map and then I will come to you :)

Sötaste ungen eller vadå :)

Förra veckan var Faith hemma och sjuk. Jag var på övervåning och Faith var här nere. Plötsligt skiker hon högt från vardagsrummet..

- Elli!! YOU HAVE TO COME OVER HERE!!
Jag trodde hon hade slagit huvudet eller något sånt big time så jag la benen på ryggen.
- What Faith!? What's wrong??
(Helt lycklig) - I FOUND SWEDEN!
- ???
- I found Sweden!! Look Elli!!
Och så pekade hon på en boll som var som jorden..



Sjuke lillen har hittat Sverige :) Nu behövs det ingen karta längre..



Kommentarer
Postat av: Elvira

that is SO cute!!

2008-12-04 @ 21:57:38
URL: http://elviramq.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0