1 ADVENT

Glad första advent till er alla.
Måste säga att det här har varit den minst julaktiga och minst mysiga 1a advent någonsin. Vaknade klockan 10.00 av barnen. Sen åkte de till kyrkan, tack och lov. Lugnt och skönt.. Heh..
Det blev ännu en pluggdag för mig, kul.. Så sjukt trist. Åkte och handlade lite middag vid 5-tiden då familjen var bortbjudna på middag. Sen blev det två timmars skype med Petra :) We... Våran California-resa planerades som blir av i Mars. Det kommer ju bli så grymt. Can't wait!!
På onsdag har jag bara två månader kvar här, tiden flyger ju bort. Creepy but I'm happy :)



Min skiss hittills..



Conception board.. Måste visa var lägenheten som jag skissar ska vara. Jag får dock inte skriva NEW YORK eller sätta in en bild på Empire State Buildeing eller en bild på Frihets Gudinnan, det skulle bli tråkigt och ointressant. Nu kan folk gissa sig fram istället vilket gör det hela lite roligare :) Här har jag t ex olika nationaliteter för flaggorna, Gucci, LV, Prada mm för 5e ave, träd för Central Park mm... Har inte klistrat på något än, saknar lite matrial. Men snart så.

Nighty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0