MANHATTAN

Jo. Var då på Manhattan hela förra helger och träffade med swedish family. Så sjukt nervös innan, nästan löjligt. Kunde inte sova natten innan och inte heller blev det någon frukost dagen jag skulle åka iväg. Tågresan dit tog typ 40 år kändes det som. När jag väl kom dit var det bara bäst att se dem alla. Lilla mamsen och pappa. Amanda hade blivit lång och Nathalie hade blivit blond. Det kändes lite konstigt att vara med dem till en början, men sen vara det bara as kul. Vi hade så mycket att prata om :) Det hinner hända ganska mycket på 6 månader.

Lite pics för alla nyfikna.



Jag och Amanda på turistbussen hehe..



Nathalie och Erik..



Alla på Times Square, Mamma och Pappa vid the Bull, jag och mor i Little Italy.
 


Random bild på Mariott Hotel. Tyckte att det var lite kul att ta ett kort eftersom alla redan stog där och hängde.



Rockefeller! Synd att tjocka tanten till vänster kom med..

Well. Nu sitter jag och väntar på att hela gänget ska komma hem till mig. Nathalie, Erik och Amanda ska bo här hemma och mamma och pappa på ett hotell 10 minuter här ifrån. Shiiit. Ska bli sjukt kul, men är lite nervös igen. USA-släkten har sagt att de alla vill komma och titta på dem. Jävla djur, som Hanna sa det.

Snart ringer det på dörren..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mys =)

2008-08-07 @ 16:56:21
URL: http://lifebyhanna.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej Elli! Vad kul att familjen ar hos dig. Vi har inte setts pa ett tag nu vore kul att komma ut till Little Silver igen. Hor av dig!

2008-08-11 @ 19:38:38
URL: http://www.nogg.se/emmabredelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0