LIFE IN TECHNICOLOR

Ah. Panik. Idag har jag, Tina och Elvira bara tänkt på framtiden. Elvira åker hem imorgon och ska börja plugga i UMEÅ (UMEEEE), grattis till dig. Jag och Tina åkte till det colleget som vi ska gå på till hösten. Jag fick äntligen en plats i min interior design class. Skönt. . Så nu har jag six credits, två klasser och en jävla massa plugg att jobba mig igenom. Läskigt, men gud vad kul. Träffa massa nya människor.

Efter det åkte vi och köpte sushi och fortsatte hem till Tina. Vi pratade om körkort och bankkort som ska bli gjort. När? när? när? Herre gud.

Jag kom hem vid 21-tiden och då säger mamman att jag har ledigt imorgon vilket är underbart, då Tina också har ledigt. Vi kommer förhoppningsvis att kunna sova med ett nytt körkort och ett nytt bankkort. Känns bra, om vi nu lyckas.

Till Alla: Håll tummarna..




Coldplay - Life In Technicolor

Får ju rysningar när jag tittar på den här filmen. Sjukt bra. Bästa bandet. Cant wait to see them.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0