SUNBURN

Varmaste dagen ever! Idag har New Jersey bjudit på ett strålande väder.
Har hängt utomhus idag med shorts och linne. Tyckte att det var en fantastiskt bra ide med shorts, men det var det icke. Fick en bondbränna, but on ze legs. Doh.
Nåja, den försvinner väl snart. Någon sa att det var 80 fahrenheit vilket är, om jag inte missminner mig, runt 27 grader! Det är ju nästan som Sveriges varmaste sommardag, haha. Men min hostmum sa att det ibland kan bli så varmt att de varnar för det på nyheterna, then u cant go outside with them Elle (elli i amerikansk verision), sa hon.

När jag slutade jobba åkte jag till Marshalls, typ som ett outlet. Hittade två par joggingshorts, då det nu har blivit min nya grej efter att jag inhandlade mina jätte spaceade joggingskor. Är för övrigt jävligt jobbigt och inte alls så kul.
Jag vet att några har frågat och jag ska väl försöka ta kort på det jag köper, men har inte riktigt dragit mitt strå till stacken än :) Coming soon.

Nej du. Jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Björn

oh noes the sunburn!!

2008-04-26 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0