PUST


Ännu en solig och varm dag här i Little Silver. Men jag hade dock fel om att barnen älskar soliga mornar. Idag hade ingen lust att lyssna, plocka in leksaker efter sig eller äta upp sin mat. Blev så förebannad på ungarna att det kändes som att jag i nästa sekund skulle brista i gråt som skulle dränka hela världen. Tjafs och en jävla massa bullshit.
Fick med lilla F på en picknick i parken men hon är så rädd för flugor, humlor och andra saker som finns som inte är människor, så det slutade med att jag fick bära henne hem hela vägen. SUCK.
Sen kom vi hem och typ två sekunder vi kom hem, kom mellankillen S hem och skulle ABSOLUT ut och cykla sin nya cykel. Sen började de bråka och telefonen ringde och det blev endast kaos. Jag lackade UUR!

Efter att pappan kom hem åkte de till en basebollmatch som M skulle vara med på. Jag drog en springrunda i ren agression. Fantastiskt skönt efteråt även fast det söög att springa.

Nu ska jag ta ett långt bad och njuta över att jag är hemma själv.


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, usch vad frustrerande. de är inte alltid en dans på rosor att vara au pair :P gosh!

2008-04-17 @ 05:28:23
URL: http://tvelve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0