GOODMORNING SUNSHINE


Vilken dag.
Möttes av solsken när jag steg upp idag. Bästa bästa! Tog en lång, god frukost i luugn och ro. När jag väckte barnen verkade det som att de också älskade mornar med solsken. De åt sin frukost som om det vore det enda självklara, klädde sig utan problem och lekte som små änglar, sweet! En efter en försvann de till skola och dagis och kvar var jag hemma med solen väntandes utanför.
Satte mig utomhus, drog sladdar från höger och vänster, fick upp Petra på skype och bytte några förvirrande med dock så viktiga ord. NICE. Puh, det blev ganska svettigt i solstolen där jag satt. Tio minuter gick, tjugo minuter gick och efter en halvtimme sa vi hejdå och jag gick in för att svepa ett glas vatten. DARN! Ja visst var det sant, jag hade bränt mig i solen. Bra elli.
Så nu sitter jag här, skinande röd. Vackert.

Tog en sväng till Starbucks på kvällen och inhandlade en grå tröja från GAP. Borde inte alls köpa något då jag ska in till Manhattan hela helgen och troligtvis (läs, kommer att) spendera mer pengar där. Well well, man får väl skylla på att kläderna är billiga här.. eller nått.

Nej hopp in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0