ÄNTLIGEN


Japp, äntligen har jag ätit det. Min kära sushi har ännu en gång mättat min mage. Smakade mycket, mycket gott!
Amanda (kusin) och Lisa (kompis) lärde mig att
- man aldrig (!) delar sushibitarna här, utan de äts hela
- man äter bara rullar, något annat hade de knappt hört talas om
- det är mer än ofta som något i sushirullen är friterat (dock ett minus)
- ingefäran är orange och ingen tycker om det

       image3
Jättegott, eller vad?                         

Vi skålade och tömde en flaska vin. Då jag har haft två vita, oskuldsfulla månader här i USA kan jag utan tvekan berätta att jag nog kände av vinet. Ja jag vet, två glas är inte mycket att hänga i granen. Herre gud, minns under skivperioden i 3an. Man kunde ju dricka en hel vinare och fortfarande stå på benen. Insane. Idag skulle ligga i busken brevid, utan tvekan!!

Laddar för New York imorgon. Tummen upp! Ska dra med kameran så att ni får se lite pics. Kommer att bli turist-elli big time!
Nä nu blev jag så trött igen, klockan är snart tolv och jag ska upp om sex timmar. Dags att vila ögonen lite.

Sov sov!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du måste ta med mig till någon sushi restaurang snarast! Dags för bonnen att prova det nu! Åh, om jag hade fått denna familj lite tidigare hade jag kanske varit i Brooklyn nu när du är i NY! blää.

2008-04-20 @ 04:55:08
URL: http://tvelve.blogg.se
Postat av: petra

åååh ja vill också ha =)
men avvo bitar verkar ju inte existera..fan

2008-04-22 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0