21

Hej hallå.

Har precis kommit hem från bion. Såg filmen 21. RIKTIGT bra! Handlar om en clever kille som blir snuskigt rik på  Black Jack genom att gå med i en utvald grupp..
När jag gick ut från biosalongen kom jag på att den här filmen påminner lite om The Prestige. Efter att filmen har rullat på ett tag fattar man noll, men sen dras allt ihop och utan att man vet det säger man "Jahaaa!" för sig själv. Det var iallafall vad jag gjorde under de två filmerna :) Ni som inte har sett den borde helt klart se den!

Annars har vädret varit regnigt här i New Jersey.. Hoppas att ni har finare väder än mig. Alltid något. Fick mig en lång sovmorgon till 12 idag, så ska egentligen inte klaga.

Har stora funderingar på att laga mat till min familj här. Givetvis något svenskt.. Men det jag kan komma på är typ pannkakor (fast det har dom redan), köttbullar (finns också), sill med kokt potatis (vore bra om jag gillar maten jag lagar..). Ja.. Man kan ju slå ihop en köttfärssås med spagetti fast det är inte så svenskt när allt kommer kring. Nämde att jag gillar och har gjort risotto och det tyckte dem var en strålande ide, fast det är ju inte svenskt alls.. Någon som har förslag på svensk mat som inte tar år och dar? SKRIV.

Krams!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Ärtsoppa, ärtsoppa! Slå spiken i kistan och bjud på det finaste av ting!

2008-04-29 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0